H Ελένη Βιτάλη επιστρέφει και μιλά έξω απ’ τα δόντια: "Με καβάλησαν οι ουσίες και το πλήρωσα"

Η Ελένη Βιτάλη μετά από επτά χρόνια αποχής ξανά στη δισκογραφία με το «Επτά… και να προσέχεις». Όσα και τα χρόνια που ήταν- συνειδητά- στην αφάνεια. Η μουσική και οι στίχοι δικοί της. «Κλείστε όλα τα κανάλια, Βενετία κι ακρογιάλα θα σου τραγουδώ» λέει η Βιτάλη. «Απ’ το παράθυρο, Χαραμάδα, Καράβια αραγμένα, Η τρέλα, Το ποδήλατο, Γράμμα και γραφή, Κάρβουνα, Στην αγκαλιά μου δεν κοιμούνται αγγελούδια, Αρκούδα, Με κρασί, τσιγάρο και φιλιά, Επτά, Ανάμνηση». Σε συνέντευξή της στην «Καθημερινή», στον Οδυσσέα Ιωάννου, δίνει τη δική της εξήγηση για το που οφείλεται η καθυστέρηση της ηχογράφησης: «Στην τεμπελιά μου. Πουθενά αλλού. Να στο πω αλλιώς, στην κατάθλιψή μου». Δεν κρύβει τα χάπια για την κατάθλιψη: «Το να παίρνεις μια ουσία που την παίρνουν τόσοι άνθρωποι δεν είναι κάτι μεμπτό. Το θέμα είναι πως με καβάλησαν αυτές οι ουσίες, ενώ κάποιοι άλλοι στάθηκαν πιο δυνατοί. Από κει και πέρα, όταν ακούς το όνομα Βιτάλη και το συνδυάζεις αυτόματα μόνο με χάπια, τότε χάνεις πολλά άλλα πράγματα από αυτό το πρόσωπο. Όποιος θέλει να σταθεί μόνο σε αυτό και κρίνει έτσι μονοδιάστατα τους ανθρώπους, είναι άξιος της τύχης του. Άλλοι, αν δεν πιουν ένα μπουκάλι ουίσκι, δεν μπορούν να βγουν στη σκηνή. Εγώ είμαι το θέμα; Εγώ έκανα πέντε βλακείες και τις πλήρωσα».

~ από showbitch στο 19/03/2009.

Σχολιάστε